Cotxe de Benzina
Funcionament
El principi de funcionament en els motors gasolina és el procés pel qual es converteix l'energia química, generada de la mescla d'aire i combustible, en mecànica. Aquest transcurs és essencial per a impulsar la majoria dels vehicles i es basa en una sèrie de passos clau, sent:
L'admissió d'aire al motor.
La mescla d'aire i combustible.
La compressió de la mescla i l'augment de la temperatura.
La creació de l'espurna necessària per la bugia.
L'encesa de la mescla i l'acceleració de la combustió.
L'expansió i moviment de les parts del motor.
L'expulsió dels gasos de fuita de la cambra de combustió.
Inventors
Karl Benz: Karl Benz va ser el responsable de crear i desenvolupar el primer automòbil del món que va utilitzar gasolina, el Motorwagen, el qual comptava amb un motor bufó cilíndric de quatre temps i que podia funcionar a 400 rpm amb 0,55 kW / 0.75 HP de sortida. Un acte que en aquest temps, va aconseguir aconseguir els 16 quilòmetres per hora convertint-se d'aquesta manera en un vehicle de tres rodes autònom el qual era a més impulsat per un motor que funcionava per mitjà de la combustió interna.
Nikolaus Otoo:Nikolaus August Otto (Colònia, 10 de juny de 1832-ibidem, 26 de gener de 1891) va ser un enginyer alemany reconegut mundialment per haver creat en 1876 el primer motor de benzina de quatre temps amb càrrega comprimida que va ser la base per a tots els motors posteriors de combustió interna. En 1864 va fundar juntament amb Eugen Langen la primera fàbrica de motors en el món anomenada "NA Otto & Cie". Va ser el pare de Gustav Otto, cofundador de BMW amb Karl Rapp en 1917
Gottieb Daimler En 1885 va construir en Cannstatt el seu primer vehicle amb motor de combustió interna: una motocicleta. Al mateix temps, a la ciutat de Manhein, un inventor anomenat Karl Benz, acabava de crear un motor de gas de dos temps. En 1886, Daimler va fabricar el seu primer cotxe de quatre rodes el motor de les quals de mig cavall i un sol cilindre l'impulsava a una velocitat de 30 quilòmetres per hora. Un any després el va millorar amb un motor de combustió interna molt revolucionat. Encara que el seu autèntic primer automòbil, dotat de motor refrigerat per aigua i quatre peces de transmissió, amb capacitat per a quatre passatgers, va ser presentat en l'Exposició de París de 1889.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada